Innovatief belevingsconcept

Rita haar hart bleef fluisteren en in juni 2024 zet ze een innovatief belevingsconcept op in een authentiek handelspand in het centrum van De Haan. Gebaseerd op de drie pijlers: merkidentiteit, efficiëntie en innovatie zet ze verder haar weg. 

Rita heeft de visie dat onze baby's & kinderen het verdienen om zorgeloos op te groeien en al spelend de wereld te verkennen. Onze merken staan dan ook in de eerste plaats voor comfortabele kledij, tijdloos en over de seizoenen heen.

Elk product wordt ontworpen en gemaakt in eigen atelier waarbij zowel kwaliteit, comfort als betaalbaarheid voorop staan. 

Bij het ontwerpen van elke collectie gaat Rita op zoek naar de juiste grondstoffen. Daarom is het belangrijk dat er in de stoffen geen schadelijke chemicaliën zitten en dat ze voldoen aan de OEKO-TEX standaard.   

De productie gebeurt in ons eigen atelier waardoor we van ontwerp tot eindproduct kunnen garanderen dat alles in de beste werkomstandigheden gebeurt.

Rita werkt al jaren samen met andere verkooppunten die vanuit overtuiging en believe de merken verdelen. Ze vertellen ons verhaal en geven hun klanten een grote service, mede door het maatwerk met een hart.

Nu wenst Rita ook in haar belevingsconcept het contact met de klanten op te zetten. Ze heeft het doel om over haar passie voor textiel te vertellen. Rita wil jullie graag met al jullie zintuigen laten ervaren hoe haar handgemaakt het verschil kan betekenen in het algemeen welbevinden van onze allerkleinsten. 

Het is ons doel dat onze kledij en kleine accessoires vaak kunnen gedragen en gewassen worden. Daarom voert Rita eerst heel wat testen uit en kan er advies worden gegeven om de levensduur van onze kledingstukken te verlengen. Onze kledij kan immers een tweede leven aan zonder kwaliteitsverlies.

Rita wil ook zorgen dat er geen overstock van stoffen is. Er worden unieke creaties getoverd en als gouden kansjes (letterlijk op het gouden rek) te koop aangeboden. 

Ze popelt om heel wat nieuwe productielijnen te kunnen tonen zoals homewear, underwear en poppenkleertjes. 

Met het merk Petite Pookie krijgt ook de babyboysfashion verder vorm. Het ontwerpen en maken van comfortabele babyboyskledij met een mooie presentatie in het belevingsconcept wordt één van de prioriteiten.

Stap voor stap werkt Rita verder aan de inhoudelijke groei van de merken.

Vanaf juli 2024 worden de deuren opengezet. Het atelier kan worden bezocht, de collecties kunnen worden bewonderd in al hun pracht en praal en we onthalen jullie met veel liefde.

Welkom!

Uniciteit van La Petite Rooze?